tehtud.

köik käis kähku. ühe päevaga on ära antud ja asendajad leitud 16 trennile. ma olin eile töesti kurb kui sain aru, et ma mitte ühtegi trenni järgneva kuu aja jooksul ei anna. välja arvatud ringtrenn politseinike juures. olen väga tänulik köikidele kaastreeneritele, kes mind aitavad, sest poleks elu sees uskunud, et köik nii ruttu laheneb. reedel lähen oma Griti seltskonnale headaega ütlema ja seletan, mis toimub, ehk nende käest levib jutt ka mu teiste trennide osalejateni. aga kahju on, vastikult kahju. siiski, olen kindel, et see aitab ja mu käsi saab terveks!

mötlen ka positiivselt, saan süveneda oma “jooksukariäärile” ja jooksmas käima hakata korralikult aegadel, mil muidu trenni oleks andnud!

Lisa kommentaar

