kerge paanika.

eile koju jöudes otsisin rohkem infot mind ähvardava operatsiooni kohta. peale 4-5 minutit olin selgeks saanud, et järgmise kuu aja jooksul pean ma oma käe korda saama, nöuab see mu köikide trennide ära andmist, siis nöudku!

jah, täpselt nii ongi. annan köik oma trennid ära (loe:otsin paaniliselt asendajaid) ning lasen käel rahulikult puhata terve kuu. usun, et alles jätan ainult oma ringtrennid esmaspäeval ja reedel, aga nii BP, Grit kui ka RPM kaovad kuuks mu graafikust. vöibolla mul ei vea, ning pean ikkagi operatsiooni läbima, aga vöibolla veab?!

mind hirmutab lihtsalt kohutavalt fakt, et peale operatsiooni peaksin veel kuu aega ringi käima kipsis käega, alles peale seda algah rehab ja siis kunagi saan trennisaali tagasi saabuda. ei, et olla saalist nii mitu kuud eemal ei ole lihtsalt vöimalik minu jaoks. pigem annan ära selle ühe kuu ja üritan teha endast parima!

Lisa kommentaar

