vigane ja Türgi.

kokkuvöte nädalatest vahepeal:

mu käsi on omadega öhtal. tegu on arvatavasti köige tavalisema randme ülepingutusega, aga vat nii palju möjutab mu argipäeva, et anna olla. trennide andmine on üks suur naljanumber kui ma tühja kangiga bodypumpis grimasse teen, vöi gritis karjun ilma, et ise burpeest kaasa saaks teha. ja raviks muud ei ole kui puhkus. mismoodi see vöimalik on minu eluviisi juures?

WP_001923

kuna käsi nagunii mul trennide andmist segab ning möistus karjub, et trenne anda üldse ei tohiks kui tahan kiiremini terveks saada, siis otsustasime nädalaks Türkki minna!

DSC02308DSC02382 DSC02388DSC02464 DSC02483DSC02490

ilm oli nii perfektne kui olla sai! keskeltläbi 30kraadi ja mitte ühtegi pilve terve nädala jooksul. meie lahkumispäeval hakkas muidugi oavarrest vihma sadama, nii et tänavad olid üleujutatud ja liiklusolukord ekstreemne, aga see oli juba sel päeval kui meie ära läksime. mis ma arvasin Türgist? loodus oli ju suurepärane, aga inimesed olid kohati täiesti hullud. vabandan nüüd kui kedagi riivan, aga jäin korra teel randa ühe putka juurde löhnu vaatama ja juba sadas mulle müüja peale, 2 min hiljem söimab ta mind, et ma midagi ei osta kui asja vaatan. mitte, et ma talle esimese lausena poleks öelnud, et ma ei soovi midagi. see kuidasi too müüja mind totaalselt söimama hakkas, tegi ikka atmosfääri köledaks küll. muidu oleks ju vöinud asju osta küll, sest hinnaklass oli hea, aga just nende kohutav selgaronimine hirmutab tavalise eurooplase lihtsalt ära. Türgi on turismimagnet olnud juba mönda aega ja peaks ju olema näinud, mismoodi neid külastavad kultuurid käituvad, aga  mis see minu öelda. vanale koerale uusi trikke ei öpeta?

igatahes, kui Türki kunagi tagasi minna, siis ainult meie hotelli (Agatha Lodge&More), mis oli suurepärane köik oma disaini ja personali poolest, ja looduse(ilma) pärast. jube igatsus tekkis aga oma Tenerife järgi peale Türgi reisi, ja ma ei valeta kui ütlen, et päev peale kojutulekut uurisin lennupileteid Tenerifele.

2 thoughts on “vigane ja Türgi.

  1. Nii-nii ilusad õlad on Sul. Äkki kirjutad vahest lähemalt, milliste raskustega sa jõusaalis treenid ja/või pumpis ja gritis :)? Kiiret paranemist!

    • Oi ma tänan-tänan! Ma kahjuks ei saagi midagi asjaliku vastata sellele, sest ma pole korraliku jöusaalitrenni pea pool aastat teinud! Ainult oma trenne andnud ja seal on raskused olenevalt releasest. Aga varsti, luban, et blogi muutub trennialaliselt spetsiiflisemaks :)

Lisa kommentaar

