kokkuvöte super saturday 2013.

kuna ma reedel andsin kaks griti ja ühe ringtrenni, siis koju jöudes oli mu keha täiesti öhtal omadega. kaalusin tösiselt oma super saturday pileti mahamüümist.

siiski, laupäeva hommiku kell 7.30 istusin metroo peal oma kotiga ja olin üllatavalt energiat täis. kui saalis olles esimesed sekundid muusika peale läks ja köik 2000 bodypump osalejat liikuma hakkasid, olid külmavärinad peal.

tunnike puhkust ja samm läks edasi RPM trenni. elu köige parim trennielamus! 250 jalgratast ja kaks ülihead treenerit – Jimmy ja Chris.

Jimmyst olen ma varem rääkinud ja teda taevani kiitnud, aga eilne elamus oli lihtsalt sönumseletamatu. mul önnestus end esiridadesse trügida ja treeneritega oli hea kontakt, mis kindlasti andis oma osa. eriti veel kui soojenudse ajal Jimmy mu ära tundis ja köigi kuuldes mulle tähelepanu pööras “Laura, tore sind näha jälle”. sellisel üritusel personaalset tähelepanu saada andis veelkordselt erilist enerigat. aga köik see eneriga, rahva karjed, treenerite suurepärane instrueerimine. ma olin peale trenni täiesti eufoorias! allolev video on grupist, kes enne meid RPM tegi, nende karjed korrutage 50ga ja saate meie seltskonna energia. see oli lihtsalt meeletu.

päeva löpetasin mitte millegi muu, kui grit strengthiga. raske oli, eriti peale selliseid trenne päeva jooksul ning eelmise päeva kahte griti. keha oli öhtal omadega, aga siiski, olen rahul, et ära tegin.

allolev pilt on bodycombatist, kus rahvas oli nagu silgud karbis.nende liikumist jälgida oli natuke koomiline, sest kätt eriti välja ei sirutanud. üldmuljes olin ma see aasta üritusega rahul. filmimistel ma ei käinud, kuna sain pileti niivörd hilja lesmillisilt (käisin neil neljapäeval abis ettevalmistustel), et filmimistele broneeringud olid täis. kuigi väidetavalt olevat olnud 4500 inimest, tundus rahvast vähem, sest köik olid laiali omas Globeni otstes. küll oli kitsas BP tehes ja ka RPMis olid rattad teineteise külje all, aga mis seal ikka. elamus oli seda väärt! täna hommikul ärkasin peavaluga nagu oleks tösine pohmakas, aga arvan, et keha oli omadega lihtsalt nii väsinud. homseks olen lubanud osalejatele anda uut BP, harjutamist siiani alustanud pole. ehk saab hakkama!

WP_001896

Lisa kommentaar

