väga mööda.

täna asendasin IF kindlustuses trenni. kaks tundi enne algust heliseb telefon ja palutakse abi. kuigi mul oli tösine plaan öppida, mötlesin, et mis seal ikka, aitan hädast välja. okei. mis trenni annad? griti. haigeks jäänud treener pidi muidu andma funktsionaalset grupitrenni, aga kuna ülemus leidis, et kohalkäiv grupp on tugev ja neile meeldib raske trenn, siis vöiks korra neid üllatada gritiga.

okei. teeme nii.

lähen kohale, annan trenni.

pole tükk aega end nii lollina tundnud. mul oli umbes 25 osalejat, kes köik olid 40+. ma loomulikult ei väida, et 40+ on vana ja enam griti ei jaksa teha, aga just see grupp polnud kohe absoluutselt määratud griti trenniks. juba nende pilgud minu peal, see pettumus, et tavatreener puudub, oli ränk. ma üritasin töesti, aga noo see seltskond oli lihtsalt nii vale griti jaoks, nii nii vale. kui noori algajaid veel niisama norid ja ergutad, siis endast vanemate inimestega peab piiri oskama pidada. grit ei ole aga ninnu-nännu trenn. tundsin end töesti täitsa lollakana selle kamba ees. just selle energia töttu, mis ma neilt vastu sain.

2 thoughts on “väga mööda.

  1. Kuna postituse pealkiri on “väga mööda”, siis mu kommentaar kuulub samasse kategooriasse. Küsin ühe väga mööda küsimuse. Ma soetasin endale samasuguse pulsikella nagu Sinul. “Training” all saab panna südamelöögite vahemiku, kuid ma ei tea, milline see vahemik peaks olema? Vähemalt mitte enne esimest trenniskäiku koos pulsikellaga. Kuna ma saan aru, et kui ta need vahemikud ületab, siis hakkab ta häält tegema, siis sooviks mingi reaalse vahemiku ikka kirja saada. Oskad soovitada? :D

    • Kas sa mötled maxpulsi piiri? Selle saad olenevalt vanusest. 220-oma vanus kui ma ei eksi, see peaks ka kella juhendites kirjas olema. Sellele vastavalt arvutab kell ka köik muu :)

Lisa kommentaar

