RPM+GRIT

pühapäev oli selline mönus päev kui sai LesMillsi kvartalikoolituselt käidud. kuna kätte on jöudmas suur Super Saturday, siis kvartalikoolitusi oli seekord möni üksik ning seetöttu BP kohta ma ei saanud. registreerisin end ju kaks päeva enne koolitusi. viimasele sekundile ma viimsel ajal olen üldse hakanud asju jätma. igatahes, kell 10.30 oli RPM60 ja 12.45 GRIT Strength6. seal vahepeal oli täpselt tund aega, et ühes trennikeskusest end teise vedada.

ausalt öeldes üllatasin natukene end isegi, sest suutsin mölemad ilusti ära teha. GRITis jätab tehnika alati soovida, aga et ma üldse endast viimsegi andsin, oli üllatav. mida ma siis arvan?

RPM oli mönus nagu alati. kuna mul on RPMiga väike paus sisse jäänud, siis tundus, et praegune release oli kergem kui eelmine, mida mina viimati andsin. aga spinningurattal on alati vöimalus rohkem tugevust peale keerata ning kergus kaob. ja Jimmy, kes treener oli (ning ka minu algkoolitusel koolitaja), on lihtsalt suurepärane! minu totaalne iidol, kes oskab RPM trenni teha elamuseks iga kord. tema oskus instureerida nii perfektselt on lihtsalt kadestamisväärne! olla just see treener, kes ei karju liiga palju aga inspireerib sind iga sekund. tema nimel tahaks kasvöi algkoolitusel uuesti käia!

mis ma arvarsin aga GRITist? uued harjutused ja vähe möistlikum. on aru saadud, et eelmine oli tehniliselt liiga raske tavainimestele ja on paar sammu tagasi vöetud. muusika on natukene nadim, aga ma ausalt öeldes ei tahaks muud midagi negatiivset öelda. olin ju eelmisest GRITist nii shokis peale koolitust, aga seekord on täitsa pönev uut anda. usu vöi mitte, aga ma olen seekord GRITi suhtes natukene positiivne!

Lisa kommentaar

