jälle rajal.

tagasitulek peale nädalast puhkust trennimaailma pole just köige valutum. alustades kahe BP trenni andmisega ei saa loota, et lihasvalu tulemata jääb. nii ma könningi ringi nagu mul oleks all kaks pulka jalgade asemel, sest esireie valu on lihtsalt meeletu. hommikul sai antud RPM ja öhtu löpetan GRITiga. RPM elab üle, üks see sama liigutus ja jalad harjuvad ära, aga GRIT! silmad vötab märjaks juba nüüd kui sellele mötlen, mis valu mulle väiksemgi squat teeb. loodan, et tänased osalejad on mulle armulised (loe: pole algajad, sest kogu mu energia kulub iseenda jalgadele).

tänase päeva tipp oli aga spinninguratta selga istumine! pole spinningut andnud umbes pool aastat, kui  mitte kauem, ning hirm oli ikka nahas küll. aga läks üllatavalt hästi ja ma nautisin igat higitilka! spinning on minu laadi trenn!

ja nii muuseas täiesti puhtjuhuslikult leidsin eile endale uued trennikad. noo juhtusid sattuma just minu silma alla sellise imeliselt hea hinnaga, et ise ka ei usu!

WP_001780

 

Lisa kommentaar

