kuri treener.

treener on see, kes juhib trenni, see, kes otsustab, mida tehakse ja kuidas tehakse. usu vöi mitte, aga treener on asja eest seal saali ees. kui sul aga 30 inimest otsa vaatab, siis igaühe eest otsustada ei ole vöimalik. tuleb teha koostööd. mönikord viskab aga nii kopa ette, et tahaks möne inimese saalist välja saata. treenerina mul see öigus on; siiski peab olema möjuv pöhjus.

igatahes, kord oli mul trennis kaks söbrannat, kelledest üks oli vist esimest korda grupisaalis. märkasin seda ja pöörasin talle natukene rohkem tähelepanu, seletasin tehnikat ja üleüldiselt ergutasin rohkem. aga no, mis sa arvad, et inimene seda hindab? vastupidi. nii kui vähegi raskemaks trenn muutub, kang maha, ja ohh kui raske, ma ei jaksa! no mis möttes, sellepärast sa siin oledki, et oleks raske! ja ära üritagi mulle väita, et peale 30sekundit sa rohkem ei jaksa! ja nii iga loo ajal. ma saan aru kui inimene töesti pingutab, aga ma saan ka aru kui inimene lihtsalt lolli mängib. mida sa tuled üldse sinna trenni sel juhul?

selline suhtumine on mulle väga vastumeelt. nii vastumeelt, et ma töesti tahtsin tibile öelda, et siinolek pole kohustuslik. önneks oli mul enesekontroll sel päeval olemas ja löpetasin trenni professionaalselt ilma lollusi tegemata. aga noo oi kui vihale ajas!

Dont-Avoid-Your-Weaknesses

Lisa kommentaar

