personaalne kontakt.

neljapäeviti annan trenne kista keskuses, kus osalisi lihtsalt üheski trennis pole. nii ma olen seal oma circuit trennidega kasvatanud ühe 4-5 pealise naiste kamba, kellega ma neljapäev trenni teen. kokkuvötvalt on nad lihtsalt imelised.

üks tüdrukutest teavitas mulle paar nädalat tagasi, et ta nüüd läheb kahenädalasele puhkusele. täna jooksis ta uksest sisse ja karjus:“Ma olen tagasi!!!” maailma suurima naeratusega. no töesti, ma pole kedagi kunagi nii önnelikuna trennisaali sisenemas näinud.

teine naine jalutab sisse ja näen, et ta on köhnemaks jäänud. olen juba varem ta käest uurida tahtnud aga just sel korral oli seda eriti märgata. igatahes, küsisin ja ta naeratus ning rööm olid küsimist väärt. “Jaa, kas on näha?! Ma olen 6kg alla vötnud!” mina siis uurisin loomulikult, et mis ta muutnud on ja teinud, mille peale poleks ma paremat vastust saada saanud. “Kolm kuud tagasi hakkasin siin sinu trennides käima. Nüüd kilod lähevad!” sel hetkel oleksin tahtnud teda lihtsalt kallistada! töesti, paremat vastust poleks olemas olnud.

kolmas tüdruk kurtis, et nüüd on tema kord puhkusele minna. aga hüppenöör on juba kohvirsse pakitud! täiesti uskumatud tibid ikka. tegime diili, et lubab iga päev 50 squatsi teha!

neljas tüdruk oli peale trenni nii läbi, et unustas banaanikoore ära vötta. hakkab hammustama ja mötleb, et miks küll banaan nii imelikult maitseb. see ütleb nii möndagi.

iga neljapäev ma vingun, et ei taha neid trenne seal anda, sest osalejaid lihtsalt pole. iga neljapäev ma könnin sealt aga ära maailma suurima naeratusega.

Lisa kommentaar

