naeru keset soendust.

vabandage väga, aga no ma hakkasin natukene naerma küll keset trenni. BP soenduslugu kui jöuame ölatösteni kangiga. olen ise samale veale väga lähedal olnud, aga siiski oli naermaajavalt naljakas kui üks mu iganädalastest osalejatest sama vea tegi.

noo kujutage ise ette: hakkame kangi just löua juurde tömbama kui aeg on ölatösteks. käsi ülespoole sirutades ja kangi üles surudes unustas noormees kangi ja näo läheduse ära – ja – matsti, nina jäi kangile ette! vaeseke ehmatas ise, aga noo naersime mölemad, sest just sel hetkel juhtusin tema poole vaatamast. no oli naljakas küll.

 

2 thoughts on “naeru keset soendust.

  1. Pumbis mul vist pole midagi juhtunud, aga Combatis olen endale küll mitu korda vastu vahtimist virutanud :D Ja mingi trenn oleks üks meesterahvas mulle jalaga virutanud (paar cm jäi puudu :D ). Treener naeris :D

Lisa kommentaar

