täna hommikul tegin avastuse, et viimase kuu jooksul olen ma 3 keskuse peale olnud ainuke BP treener. suve alguses oli meid kaks aga teine otsustas puhkuse vötta. minul nagu probleemi pole, sest BP trenne on lihtsalt vähemaks vöetud ja mina annan 3 BP nädalas. korraga mötlesin  aga osalejate peale! vaesekesed, neil peab minust ikka totaalselt kopp ees olema! ei saa kerge olla kogu aeg ühe ja sama treeneri trennis käia! eriti kahju on neist, kellele minu treeneristill ei meeldi. aga noh, suvi on varsti läbi ja uusi treenereid koolitatakse hulgaliselt!

muideks, uus siht on olemas. nimelt sain teada, et jöulude ajal valitakse meil Fitness keskuses “Aasta treener” . mitte ülemused ei vali oma söbrannat/söpra, vaid osalejad hääletavad. aasta 2010 sain väga üllatuslikult Acticus Stockholmi aasta treeneriks, et ega siis 2013 viletsamini ei sihi!

2 thoughts on “

  1. Ei ole üldse nii, et üle viskab. Kui hea treener on, siis mina käin ülimalt hea meelega ainult tema trennis ;)

Lisa kommentaar

