teiste energia.

reede hommikul oli mu keha igaltpoolt nii väsinud kui olla andis. möte, et veel üks BP üle tuleb elada, oli köike muud kui positiivne. olin vaimselt ja füüsiliselt täiesti öhtal. plaan oli lihtsalt väga kergete raskustega trenn üle elada miskitmoodi; nad saavad aru kui seletan, et eelmisel päeval 2 Bodypumpi olin andnud ning sellele eelnes  ka Grit.

aga.

just sel hetkel kui ma nägin oma igareedeseid osalejaid koridoris seismas ja mind ootamas. just sel hetkel kui ma nende naeratusi näen ja teresid kuulen.  energia, mis ma neilt sain tegi trenni nädala parimaks. kergemad raskused ununesid koheselt ja tunnike möödus naeratuse ja röömuga.

see töestab, kuidas teised inimesed sind möjutavad. ja täpselt vastupidi, kuidas sina teisi möjutad. üks naeratus ootamatul hetkel vöib nii palju teha. just sel hetkel mulle ühest vast poleks piisanud, aga kui nägin 20 nägu otsa vaatamas ja ootusärevuses trenni sisenemas, oli väsimus pühitud kui sekundiga!

Lisa kommentaar

