ei tea, mis minuga toimub, aga eile öhtul peale BP oli sama jama. keha täiesti öhtal ja iiveldus peal. kas on lihtsalt mingi periood vöi peaksin trennidega tagasi tömbama. ei tea öelda, aga ehk läheb üle. ausalt öeldes on keha rövedalt väsinud küll ja möte, et kahe tunni pärast järgmine BP trenn on tulemas, on köike muud kui ahvatlev. aga fakt, et mul see nädal on osalejad, kes on köigis mu trennides iga päev see nädal käinud, ja ka täna end kohale lubasid vedada, sunnib ka mind viksti kohale minema.

ka sügisene graafik on valmis! köik täpselt nii nagu mina tahtsin. ainuke, mis on kahtlane on GRIT trenniaeg, millesse kardan, et osalejaid vöib väheks jääda, aga proovib-ja-näeb.

esmasp: BP 17.00, Circuit 18.30 Fitness keskus

teisip: mitte midagi!

kolmap: RPM 10.00 Politseinikele

neljap: mitte midagi!

reede: 10.00 Circuit Politseinikele, 11.45 GRIT Fitness keskus

Mulle meeldib just, et olen köik enda jaoks füüsilised trennid suutnud ülepäeviti paigutada. Ja ühtegi trenni pole kaks korda nädalas(va Circuit aga see on teistmoodi). Ei teki tüdimust ning saan ka ise trenne raskustega nautida.

mönusat nädalavahetust!

Lisa kommentaar

