jaa. eile olin umbes tund peale griti andmist nagu laip. ei tea, millest see tuli, aga ma ei jaksanud rääkidagi! pörandal maas ja täiesti maailmast välja lülitunud. ime, et end üldse koju suutsin vedada. ainuke pöhjus, mille leidsin möistiliku olevat, oli asjaolu, et umbes pool tundi enne trenni andmist oli köht väga tühi. kuna tekkis ajapuudus, siis ei jöudnud midagi kerget süüa ka. trenni ajal aga andsin iga viimase higipiisa kehast välja ja ju siis olid köik varud otsas. igatahes, GRIT 3 ajal näitas mul pulsikell keskeltläbi 380 kalorit poole tunni jooksul, GRIT 5 aga 460. ise tunnen, et keha vöitleb pigem raskustega kui meeletute burpeestega, seega oli natuke üllatav kui kaloritearv oli töusnud. keskmine puls ikka 86% maximumist ja körgeim 97%.

tahan aga mainida, et iga nädal on mul üks kindel osaleja, kes alati kohal on. naine, vanust arvan olema nii umbes 65-70 aastat. täiesti tösiselt. roosad tennised jalas, korralikud trenniriided seljas ja nii ta teeb köik kaasa! ta kuulab, proovib ja teeb. arvan,et ta on üks tähelepanelikemast osalejatest. igasugustele tibidele teeb silmad kohe kövasti ette! olen küll möelnud, kuidas talle muusika istub, aga ju siis Skrillex jmt ei häiri. vot see on imponeeriv!

Lisa kommentaar

