nördinud.

paar nädalat tagasi olin sunnitud körvapöletiku pärast kaks nädalat GRIT trenni tühistama. kuna keskuse ainuke teine GRIT treener oli puhkusel, siis muud varianti lihtsalt polnud. trennid jäid ära. mu osalejad on aga torkivaks seepärast muWP_001673utunud. ma möistan neid, sest kui ka mina planeeriks trenni minna ja see jääb kaks nädalat ära, ärrituksin ka. jutustasin ühe BP osalejaga ja uurisin, et kas ikka kolmapäeval näeme? “Kui trenn ikka toimub?!” sain vastuseks. ses suhtes, et ma ei saanud absoluutselt midagi sinna teha, et mul körvapöletik oli ja asendajat lihtsalt pole olemas. kahju, et osalejad seda nördimust minu peale välja peavad elama.

Lisa kommentaar

