nali naljaks, aga mul on esmaspäevasest BP trennist lihasvalu! arvestades asjaolu, et ma annan nädalas 3 BP trenni, ei teki mul pea, et kunagi(va esimesed release andmised) treeningvalu. aga vat nüüd käin juba teist päeva ringi nagu mul oleks midagi püksis, sest lihasvalu tagareiel ja sisereiel on lihtsalt nii tugev!  ja täna öhtul tuleb GRIT ja sinna juurde kuuluvad 3500 pölveköverdust. saab löbus olema.

grit

hoos on sügise planeerimine. röömu-uudis on see, et hakkan jälle RPM andma! saab pönev olema esimest trenni anda kui ma pole spinningut detsembrist saati instrueerinud! ohh öudust on kindlasti esimese trenni reaktsioon. raske on kokku sobitada trenne ja kellaaegu, et keha jäksas nädala jooksul anda BP, RPM ja GRITi – just neid raskeimaid LesMillsi trenne. lisaks peaks veel sisse sobitama teisi trenne, aga küll hakkama saab !

Lisa kommentaar

