“Tahan su ülemusega rääkida!”

no ma lihtsalt pean! eile tuli poodi klient, kelle müts oli automaatselt kassasse sisse läinud 129 seki 99seki asemel. kuna meil on selline odavam spordipood ja hästi palju allahindlusi, siis sa ei tea kunagi, kas kassasüsteemi sisse läinud hind on öige vöi mitte. tihti helistame osakonda, kus osakonnavastutav öige hinne peab ütlema. selliseid juhtumeid on meil päevas väga väga palju ja enamike klientide jaoks pole see probleem, et möne produkti sisselöömine vötab natuke aega. aga! inimesed on ju nii erinevad!

tuli siis klient. räägib mulle ära, et tema on 30kr rohkem maksnud jne. ma löön kassasse sisse ja tuleb välja, et ta on vötnud mütsi,  mis on veekindel ning mis maksabki 129seki. ja siis hakkab löbu pihta! tundus nagu mina oleksin olnud süüdi köikides maailma probleemides! süüdistused teemal “maailma köige viltesam pood, kus tema käinud”, “tahan ülemusega rääkida” , “sa pead mulle selle mütsi andma 99seki eest” jne. kuna minul pole öigusi selliseid hinnamuutusi lihtsalt teha, siis polnud probleemi ülemust kutsuda. ausalt öeldes oli kogu seiklus lihtsalt üks suur naljanumber. eriti ärritas klienti asjaolu, et mina olin ülereageeritult söbralik ja röömus tema karjumise körval. no mul oli ausaltöeldes naljaks, kuidas inimene 30seki pärast sellise tseeni korraldab!

töesti, mina olen köige väiksem lüli seal poes. ma ei saa mitte mingit moodi möjutada, kuidas hinnasildid ja kassasüsteemid tehakse. ja täiesti ausalt, mul poleks isegi aega, et just sinu toodet miskipärast kallimaks teha! loodan, et selle kliendi päev muutus paremaks peale seda kui ta oma 30kr tagasi sai ja minu peale oma eluviha välja oli karjunud.

 

Lisa kommentaar

