areng.

täna olin kuidagi eriti emotsioonaalne oma trenni andes. üheks harjutuseks oli triceps käteköverdused, mida osalejad teevad step pingi peal. kuna tüdrukud tihtipeale kardavad ja valivad kergema tee, siis tehti neid muidugi pölvedel. kui viimasel ringil hakkasin neid piinama ja ühel tüdrukul käskisin köik varvastel teha, siis oli peatuse löppedes mul külmavärinad ja kananahk – ta tegi ühed köige ilusamad triceps käteköverdused, mida ma näinud olen! ja ilma mingi probleemita! olin nii uhke ta üle, et piiri polnud olla.

just see hetk kui sa näed iga nädal kohalkäija arengut ja nad ise üllatuvad, et suudavad nii palju teha. kui osaleja ise karjub peale peatust, et ta sai hakkama. kui nad peale trenni iseenesest tulevad ja annavad high five.  just siis saad aru, et sa tegelikult möjutad teiste inimeste elukvaliteeti oma tööga!

Lisa kommentaar

