vaatepilt missugune.

kolm nädalat tagasi oli mul kurguvalu. see läks üle ja tuli körvapöletik. körvapöletik läks üle ja tuli jälle tagasi. iga nädal on nagu midagi viga. trennide andmine selle körval ei ole just köige löbusam tegevus ja jaksu pole. nöme on ka rahva ees seista 1kg kangiga ja üritatada äge olla, lisaks vajab keha puhkust. see viiski selleni, et juba teist nädalat järjest on minu grit trennid ära tühistatud. niiviisi juhtub kui asendajaid lihtsalt pole.

viimasel ajal on aga suvised ilmad käes ja arvad, et nagu naised hoolitsevad endi eest ekstra. aga ei, keset suve on vist puhkus vöetud ja viimastel kordadel on mul täiesti tösiselt olnud naisi trennis, kes näevad välja just sellised(kübar ja päikseprillid sel juhul välja jätta):

esmasel korral jäi pilk korra püsima, et kas ma ikka näen öieti, teistel kordadel ma väldin samas suunas vaatamist. üldiselt olen ma suhteliselt vabameelne igasuguste ektreemsuste ja arvamusavaldajatega, aga kammoon, trennis?!

Lisa kommentaar

