erinev tase.

hiljuti alustasime fitness keskuses ka ringtrennidega. kuna mul varem ainult positiivne kogemus ringtrennide andmisest ja trennid alati täisbroneerituks olen töödanud, siis ei olnud mul erilisi eelarvamusi. olen nüüd kesklinnas umbes kuu aega ringtrenni andnud ja iga kord tuleb inimesi, kes pärast minuga rääkida tahavad. küll kiidetakse ja mainitakse, et minu trennid on teiste treenerite trennidest väga erinevad. olen varem ainult naeratanud ja tänanud ja oh kui tore jne. seekord aga jagasin matsu ära, et uurida, miks minu omad siis erinevad on? kokkuvötvalt sain teada, et mina olen trennis treener, teised jalutavad niisama ringi ja ültevad “stop-start”. enesekiitmisega mul ju probleeme pole nagu vanad lugejad kindlasti märganud ( :D ) , aga mötlesin siis, kas on ikka hea, et treenerid niivörd erinevad on?

eks osalt ju tore, et köigil oma maitse järgi treener valida, aga mingid reeglid ja eeskirjad peaks ikka köigil ühised olema? aga samas on see juba iga jöusaali oma probleem, et kvaliteet paigas oleks. meil aga selles maailmas veel arenguruumi küllaga… ja noh, senikaua kui minu trennid täisbroneeritud ja inimesed minu trenni teiste treenerite asemel valivad, olen mina rahul. vingumiseks ju nagu pöhjust ei peaks olema! samas usun,et olles ise osaleja, ajaks mind ikka väga närvi kui treenerite tase niivörd erinev oleks.

One thought on “erinev tase.

  1. Eks ta närvi ajab, kui tase on vägagi erinev, aga samas midagi ette võtta ka ei saa. Inimesed on erinevad, nende käekiri treenerina ja ka nägemus kuidas käituma peaks, on erinev. Ja usu mind, tean seda omast käest, kui treenerile midagi ette hakatakse kirjutama, siis ”vanad kalad” saavad sellest ikka väga kiiresti ja väga hästi aru, et midagi on mäda.

Lisa kommentaar

