nädalavahetused ja lisaks ka möned tööpäevad mööduvad mul hiiglasuures spordipoes müüjana. suvetööna hea ekstrateenimisvöimalus. mis seal ikka, et nädalavahetusi enam ei ekstisteeri ja jalad on seismisest paistes nagu pakud, ükski jalanöu ei taha enam jalga mahtuda. köige löbusamad seigad on alati venelastega, kes poodi suurshopingut tegema tulevad. ostetakse köik jalanöud, mis 100 krooni eest müügis ära, köik riideesemed, mis 25 krooni eest müügis. kui mina siis neid aitan self-scanning osakonnas ja juhuslikult üks hilp läheb 25sek asemel 29sek´ga sisse, noo siis on kisa lahti selline, et terve pood kuuleb! nagu kammoon, te ostate 3000 sek eest asju, et neid pärast edasi müüa ja siis löugate 4 krooni pärast nagu söda oleks lahti?! ega mina arvutisüsteemi teinud pole, üritage möista, et hinna vale sisseminek pole minu teha. loomulikult aitan ma selle öigeks muuta, aga noo saab ka rahulikult ja viisakalt.

seiklusi piisavalt!

mis mulle aga meeldib, et 4 kuud vöttis aega, et oma trennid populaarseimaks töödata! :) juba kaks nädalat olen silma peal hoidnud ja näinud, et ainult minu trennid on täisbroneeritud! süda on rahul.

schema 1

 

Lisa kommentaar

