mönikord lihtsalt ei tea, kas trennisolija ei saa aru, mida sa talle räägid, vöi ta lihtsalt söna otseses möttes ignoreerib sinu nöuandeid. enamjaolt olen ma aru saanud, et inimesed lihtsalt ei saa aru, kuidas mönda harjutust teha. mulle tundub ju see nii imelik, et inimene tavalist bodypumpi deadlifti ei oska teha! mis seal siis nii keerulist? kangiga alla ja üles tagasi! aga noo tihtipeale teevad käed seal rohkem liigutusi kui kang ise üldse liigub. kui ma aga jälle näen trennis neid inimesi, kes absoluutselt sinu nöuannetest välja ei tee, siis üritan möelda kuivörd rasked minu jaoks koreograafilised tantsutrennid on, ja rahunen jälle maha.

2 thoughts on “

  1. Sul on väga põnev blogi! Käin siin lehel paaniliselt iga päev, et näha, kas on midagi uut. Tahaks igale su postitusele midagi vastu kirjutada, aga see nõuaks nii palju aega, jätan mõtted siis omale. Olen vist kõik su postitused läbi lugenud :D (=Sul on super-stalker, ole ettevaatlik!) Põnev on lihtsalt jälgida Sinu teekonda selleni mida armastad (ilmselt?). Plaanin ise samuti lähiaastatel pumpi litsentsi poole. Kõike head ning ole sama tubli ja karm edasi ;)

Lisa kommentaar

