olen kaua eemal olnud, midagi erilist pole toimunud. päevad läbi trennid ja nii see elu läheb. mulle meeldib mu töö, aga rutiinselt iga päev inimesi üritada inspireerida? no ei tea, kas kaua hakkama saan. aga kui varianti pole, siis tuleb teha.

aga! vaata siia!

GRIT cert nim

no täiesti uskumatu! esimese katsega kui trennivideo sisse saatsin! olin ise suht väga üllatunud, arvestades asjaolu kui ranged nad koolitusel olid! aga hakkama sain, ja ka feedback, mis kaasa lisatud oli, oli vägagi suurepärane! minu kolmas LesMills litsents, ja litsents, mille üle ma köige uhkem olen!

4 thoughts on “

Lisa kommentaar

