okei, väike tähelepanek. olen just ära vaadanud grit koolitusvideo uus-meremaalt (peale kohaliku kvartalikoolitust saavad köik treenerid muusika plaadi ja dvd koreograafiaga), ja mitte ükski kolmest treenerist ei tee tervet trenni kaasa. ainukesed kes 100% kaasa teevad on osalejad! treenerid ise kasutavad iga 30sekundi tagant floor-coachingut! mis mulje see jätab? karjud, et 1min lunge hüppeid, aga ise peale kahe hüppe tegemist lähed teisi sättima ja öpetama? nöme.

vid

miks ma vingun? sest kui mina lähen trenni ja treener ise köike kaasa ei tee, siis ei tekiks ma minul mingit isu pingutada kui vähegi raskemaks asi muutub. kui isegi treener ei jaksa ära teha, siis miks mina peaks?

2 thoughts on “

  1. Ma leian, et vahepeal ikka on kliente korrigeerida vaja ja tavaliselt kui juba lainele satud, siis on raske pidama saada:)! Aga jah iga 30 sekundi tagant on ehk liig. Samas püüan jälgida, et vahepeal oleksid kindlasti ka tunnid kui ma ei liigu saalis ringi ja suudan tõestada, et ka mulle on kõik jõukohane.

    • No Bodypumpis on meil näiteks range keeld trenni ajal korrigeerima kedagi minna. Sa pead alati köigile nähtav olema, juhtud sa ringi liikuma ja kontroll LesMillsist peal on, siis on jama suur. Seepärast me teemegi mönikord tehnika-trenne kui treenereid mitu, saab üks trenni anda ja teised liiguvad ringi.

Lisa kommentaar

