sa oled liiga vana.

kunagi ma kirjutasin, et olin kutsutud intervjuule peatreeneri kohale, mis oleks hölmanud tervet rootsit. kuna ma midagi sellest rohkem pole rääkinud, siis vöite ju aimata, et mina uus peatreener pole. vöi noh, keegi pole veel. ma pole eriti üldse sellest tööandjast eriti palju kirjutanud. pöhjust oleks palju, sest sellist naljafirmat pole ma varem kohanud.

paar kuud tagasi kandideerisin ma samas firmas keskuse ülemuse kohale. ei saanud, isegi intervjuule ei kutsutud. miks? sest ma olen liiga vana. teile, kes ei tea, siis ma olen 25. selles firmas on vähe teine loogika – mida noorem ja lollim, seda vähem sa nöuad. üheski grupitrenniga keskuses pole meil ülemust, kes teaks midagi gurpitrennist. vöi treeningust üldse. ma ei tee täiesti tösiselt nalja. köik “ülemused” on max 22 aastased ja näevad grupitrenni oma elus esimest korda. tööle ei vöeta inimesi, kes oskavad, vaid need, kes arvamust ei avalda.  paar nädalat tagasi vöeti tööle kutt, kes oli tegelikult varasema kogemusega jöusaalimaailmast, aga too lasti eile päevapealt lahti. loogiline.

kui ma käisin peatreeneri intervjuul, jäi mulle mulje, et intervjuusid tehakse selleks, et endale uusi ideid saada ja praeguseid probleeme lahendada. sain kirja, et ma ei sobinud ametikohale. miks, seda mulle ei pöhejndatud. hoolimata sellest, et mul on erialaline haridus, kogemus ja firmasisene soovitus “te ei leia kedagi paremat”.

kuna mul on endise keskusebossiga samas firmas suhteliselt head suhted, sain tema käest pinda uurida. just tema käest sain teada, et keskuse ülemuse kohale olin liiga vana. ja peatreeneri kohale liiga ettevötlik. normaalne, eksju? oled sa kunagi saanud sellist pöhjendust töökoha mitte saamiseks?

Lisa kommentaar

