vinge Bodypump 86!

noo nii! mu pealkiri peaks juba ütlema nii möndagi, mida mina arvan uuest väljalaskest! pole nii rahul bodypumpiga juba päris kaua olnud, ehk siis teisisönu, mulle väga meeldib! möni muusikalugu on küll kahtlane ja vötab aega, et harjuda, aga siiski annan hindeks 5+ neile seekord!

WP_001455

  • löpuks ometi täiesti teistsugune soendus! treeneritele küll peavalu, et köik täiesti tagurpidi keeratud, aga muusika hea ja paneb meeleolu paika! vaheldust on vaja, ja tänan suuresti, et löpuks ometi on seda antud. kui päris mitu release on soenduslood olnud nömedad ja tundmatud, siis seekord ei vingu ma sekunditki!
  • jalgadelugu. okei, esimesed sekundid on väga kahtlased ja muusika tekitab veel suuremat kahtlust. aga! oota natukene ja tömbab ilusti käima ning tegevust jagub. arvan, et peale paart korda saab isegi raskusi juurde panna.
  • rind. uus mötlemine kasutades ainult raskusi, kang tuleb löpus ja pakuti välja, et kangile vöib jätta squatside raskuse! ma vähendasin natukene, aga miks mitte. usun, et köik on vöimalik!
  • jaaa! seljalugu 50 korda etem kui eelmine release! täiesti uus harjutus, mis inspireeritud GRIT strengthist ja töstab pulsi korralikult, sealt kohe edasi cleanpressile ja puls on taevas! mulle väga väga meeldib, sest pole eriti puhkust ja selja teeb korralikult läbi. loo tunnussönaks on tempo!  miskipärast löi mul aga krambi alakätesse,  ehk oli see siiski kangierinevus.
  • tricepsi muusika on järjekordselt müstiline alguses, aga kuna nad on harjutuste järjekorra tagurpidi keeranud, siis usu mind, muusika on viimane, millele sa mötled. käed on jumala kringlid!
  • biceps oli okei. midagi erilist polnud, teed oma tavapärase liigutuse ära ja ongi läbi. arvan, et see oli ainuke lugu, mis mulle väga erutust ei pakkunud.
  • ja siit ta tuleb. teine jalgadelugu. nägemist hüpetele! natuke kahju, aga samas tean, et pool saali osalejatest hüppeid ära ei tee, seega on aeg midagi muud proovida. ja uut proovitakse! suhteliselt lihtne, aga samas uus ja pönev!
  • minu BP86 lemmik! ölad!!!! muusika on minu stiil, kaks seti, mölemad algavad käteköverdustega. kokku teed 48 käteköverdust! kui sa teist seti alustad ja mötled, et pead 24 käteköverdust miskitmoodi ära tegema, siis tekib kahtlus küll. aga usu mind, teeb köik 48 ka varvastel ära! üllatasin iseendki, sest ega peale esimest seti oma ölgu enam ei tundnud. väga super!
  • köht oli suhteliselt pettumus ja väga väga lihtne. peab midagi ekstra sinna aja möödudes juurde mötlema.

see oli siis minu kokkuvöte. ootan väga, et saaks juba uue koreograafia pähe ning trenniga alustada. üle  pika pika aja on mul BP nii positiivne elamus!

3 thoughts on “vinge Bodypump 86!

  1. Super lahe tagasiside – suured tänud! Minu motivatsioon praeguse kava juures on suremas, aga nüüd on jälle natuke jõudu kui tead, et tulemas on midagi head:)! Pst! Hüpped on juba tagasi järgmises kavas ja minu teada need võetigi 86 välja, et vahepeal vormida neid lihaseid mis tegelikult hüpped sooritavad ja saada see läbi hüppele powerit juurde:)!

Lisa kommentaar

