kuidas veeta reede öhtut.

noo mina ei saa aru, milles probleem on, aga minule ei meeldi/sobi Nike jalanöud. lihtsalt ei istu mu jalale. olin omaarust leidnud endale mugavad Nike jooksukad, ei jöudnud ära imestada, et jalas nii kergelt istusid, aga vot sulle. olen kaks korda jooksmas käinud nendega, ja pole ikka öige tunne. kuidagi ebamugav ja sammu teeb raskeks. sain sellest vahest just aru kui täna oma aegadest pärit vanad Asics jooksukad jalga panin. nagu linnulennul jookseks, joosta oli jälle löbus!

WP_001460

 

kuna BP86 on veel värske ja positiivne elamus, siis körvas mängis just selle muusika. viimased meetrid koduni oli ölgadelugu ja sealt see energia tuligi, et 97 käteköverdust ära teha. 4×20 ja 1×17 . ma ei tea, aga viimast kolme lihtsalt ei jaksanud ära teha. süvenesin väga korralikule tehnikale ja sügavusele ning aimasin, et need viimased kolm, et 100 täis saada, oleks köike muud kui öiged olnud. sohki ei tee!

meigivaba, higine ja 97 käteköverdust hiljem, aga rahul ja önnelik.

WP_001457

 

Lisa kommentaar

