raskused ja trenn.

ma kohe üldse ei taha oma trennikava muuta, sest nii mönus on näha raskustega arengut. ehk teen paar nädalat sama trenni veel, aga lisan rohkem cardiot juurde. kompromiss selline.

harjutus, mis mulle eriti meeldib on deadlift. rövedalt raske, aga käib kähku ja vötab keha igatpidi läbi. mulle meeldis ka väike asjaolu, et täna tegin viimase seti 110kg. alustasin 90kg x8, teine set 105kg, ja siis mötlesin, et kas paneks juurde. panin, ja kolmas set tuli 110kg x 5 ja peale 20sek puhkus kohe 3x otsa. järgmine kord teen 8x110kg ilusti ära!

milles ma aga kahtlust tunnen, on squats, edasi kuidagi ei saa.  tükk aega lasen oma 90kg squatse. kui paneksin juurde, siis tean, et tehnika kaoks. vanasti läks mul squat ja deadlift raskustega parallelselt, mölemil ühe palju, aga nüüd miskipärast on squat maha jäänud. aga tehnika on olulisem ja vehib edasi teha samade raskustega.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s