update.

trennitegemine läheb normaalselt. plaan on veel umbes kuu aega rasket jöutrenni teha, peale seda läheb röhk cardio trenni peale. loomulikult jätkan ka jöutrenniga, aga kergemate raskustega ja muudan ka kava.

WP_001362

tenerifel elades olin leidnud ülimalt hea proteiinipulbri, mida vahepalaks jöin. rootsis seda aga ei müüda ja raske oli miskit leida, mida saaks ainult veega lahjendades juua. teisisönu, et ainult veega lahjendades maitse talutav oleks olnud. üks vahe segasin marjadega jne aga selline möll tüütas ära. nüüd olen aga tulnud uuele ideele, mis mulle väga sobib – maitsestamata proteiinipulber, vesi, ja tilgake FUN Light maitsestamiseks. väga kerge teha, maitseb hea ja säilib maitsvana terve päeva kotis kui vaja.

WP_001352

mulle meeldib kohutavalt mu pulsikellaga mängida. paar päeva tagasi tegin heas tempos kahe päeva kava ühe korraga aega. tulemus oli 500cal 1,20h. mulle meeldib uues keskuses trenni teha, rahvast hakkab vaikselt kohale ilmuma, aga siiski on keskus niivörd suur, et masinate järgi ootama ei pea. varustust on ka igas vormis olemas!WP_001366

One thought on “update.

  1. Proovi Stenght proteiinipulbrit. Rootsi oma kvaliteettoode. Seguneb päris hõlpsasti veega. Ma võtsin pirni (algul olin skeptiline pärast hakkas meeldima).

Lisa kommentaar

