midagi täiesti uut.

paar päeva tagasi oli mu ringtreeningus üks eriti omapärane kogemus. aastate jooksul oled inimesi näinud igasuguseid, olgu nad siis algajad trennimaailmas vöi vanad käpad, köik on erinevad. seekord oli aga miskit, mida ma varem kohanud polnud.

olete näinud naisi, kes oma keha nagu ei oska tunnetada? jooksevad nii, et käed lendavad tuules kaasa nagu tuulikud? noo täpselt. mul oli trennis kaks naist, kes söna otseses möttes ei osanud vahet teha köverdatud ja sirgel käel. me seisame mölemad peegli vastas, ma seletan ja näitan tema selja taga olles täpselt harjutuse ära (tavaline kätetöste keha körval), ja ei mitte midagi! käed lendavad, keha keerab kolmes suunas. noo täitsa uskumatu! tösta sirged käed enda körvale! ja ei saa aru! löpuks löin oma käed külge ja lihtsalt tegin talle liigutuse ära. ja kui tavaline kätetöste selliseid probleeme tekitas, siis vöite arvata, mis ülejäänud harjutustega toimus! lihtsalt jooksmine oli juba omamoodi missioon. mul lihtsalt polnud sönu. vahepeale tahtsin küsida, et kas sa rootsi keelest aru saad? aga noo nii päris ka ära ei pane. seekord vedas, trennis oli vähe inimesi, aga mida sa teed kui saal täis?

jaa ma olen tavaliselt ka väga vinguv tehnika kallal, aga see, mis sel korral toimus oli lihtsalt erakordne! tehnikast ei tasunud seal rääkidagi, pigem, et inimene öpiks oma kätt sirutama ja köverdama. täiesti tösiselt. ma olin ikka päris shokeeritud tükk aega, terve öhtu jooksul ma muust ei rääkinudki.

Lisa kommentaar

