kohal.

praegu on periood, kus ma ei tea absoluutselt, mida oma eluga peale hakata. unes nägin, et kukkusin eksami jälle läbi. eilne tööintervjuu läks normaalselt, aga konkurents kohale on päris köva, seega minu lootused on suhteliselt nadid. olen saanud teisi pakkumisi ja trenniandmisvöimalusi küll, aga ma tahaks nagu edasi liikuda. vahest on perioodid kui tunnen end nii tähtsusetu ja lootusetuna. ehk läheb üle.

aga! eile tuli mu uus investeering PolarFT60F postkasti! ja öhtuses GRIT trennis sai ka sisse önnistatud. väga super ja ülimalt rahul olen. installeerimine käis väga kähku, köik on kergelt ja loogiliselt arusaadav, ilus kell ja trenni ajal üldse ei sega! pulsi hoidis igal hüppel paigas ning midagi ära ei katkenud. ainuke asi, mis min mötlema paneb on nende maxpulsist lähtuv protsendinäit – nimelt väidavad nad, et ma töötasin kolmandas tsoonis(80-100% max puls) 22 minutit 30minutilisest trennist? vahepeal sain pilgu kellale trenni ajal visata ja näitas 93%, 97%. Noo GRIT on jöhker trenn, aga noo nii max lähedal?! lisaks oli pettumus suur kui nägin, et kalorite arv on 420. koolitusel raiuti meile keskeltläbi 600-700 kalorit. ja noo mul on korralikud raskused peal! nüüd siis tean vähemalt, et oma osalejatele nii suurelt ei valetaks. aga igatahes 400kalorit 30minutiga on päris okei grupitrenni kohta.
WP_001323

aga siiski olen ülimalt rahul!

WP_001329

One thought on “kohal.

  1. Kusjuures olen samas seisus..

    30min 400kcal on ju ikka väga kõva! Mehed vb tõesti suudavad 600kcal kulutada, aga naised mitte.. :S Oma rolli mängivad ju kaal, Vo2max, vanus, treenitus, lihasmass jne..
    Kui arvutama hakata, siis 80% on max=200 puhul 160, mis pole intensiivse trenni puhul tegelikult üldse tavatu pulss. Mu enda max on kusagil 204 piiril ja intervall/ringtreeningute ajal on pulss ikka kusagil 170ne peal. Kui pausid ka max 10sek siis langebki vahepeal korraks u 145ni ja tõuseb jälle..

Lisa kommentaar

