pole kerge.

iga minu vaba sekund läheb pulsikellade uurimise peale. olen vist köik vöimalikud spordipoed netist üle vaadanud. hetkelise seisuga olen kahe kella vahel:

PolarRS300X

vöi siis PolarFTF60F

mölemil on distansi vöimalus olemas. ma nagu ei saagi aru, mis on suurim vahe neil. esimene on rohkem jooksjatele ja teine fitness erialale? hinnaklassina on nad suht samad, okei olgem ausad, FT60(1100sek) on paarsada kallim kuna 300X(900sek) on praegu soodushinnaga müügis. välimuse poolest kisub ka viimase suunas.

vahepeal mötlesin ka köige tavalisema lihtsalt pulsikella peale. Polar FT4F. Välimuselt kena kell ja hinnaklass on hoopis odavam(600sek). mis aga mind muretsema paneb on fakt, et samaaegselt kui sa näed oma pulsi, pole ekraanil näha aega. ma tahaksin kindlasti ajal just silma peal hoida, lisaks, et pulsi ka protsentuaalselt näha. aga samas, odav ja ilus. äkki elan ilma ajat samaegselt üle?

on sul kogemusi mönest käesolevatest kelladest, siis anna aga teada!

2 thoughts on “pole kerge.

  1. Trüki google’sse “polar ft60 vs rs300x” ja leiad päris palju erinevaid võrdlusi :D
    Esimene on jah rohkem jooksjatele: ringiajad ja muu selline, teine rohkem fitness.. nii ka kodulehel. Edu valikute tegemisel!:)

Lisa kommentaar

