pulsikell.

olen tükk aega ilusat pulsikella taga ajanud. selle, mille ostsin, viisin paar päeva hiljem poodi tagasi. hüppamise peal kaotab pulsi ära. möttetu.

nüüd olen silma peale pannud kahele Suunto kellale:

pulsklockor

 

punane kell on täiesti normaalse hinnaga ja näeb ilus välja. ma olen selline edevus, et kell peab ilus olema. see on lihtsalt 60% määrav, miskit pole parata. okei, kahe kella erinevus on, et punasel on  ainult puls ja aeg, mustal aga 5 miljonit erievat programmi ning lisaks pulsile ja ajale saab juurde osta ka footpadi, mis möödab distansi. kahju on, et see footpad ei sisaldu kella sees, vaid maksab omakorda 800 sek. ehk siis kokku 2000sek musta kella eest. ma tahaks nagu distansi ka, aga need 5 miljonit erinevat programmi, mis nn asendavad personaalset treenerit, mulle üldse olulised pole. samas kui ostan musta, siis on hea teada, et kunagi hiljem saan juurde lisandada footpadi, punasega aga seda vöimalust üldse pole.

mis mind veel natuke muretsema paneb, on kellade suurus. netist erinevaid pilte uurides paistavad nad ikka päris suured olevat. natuke häirib, et kell käeliigese peal ette vöib jääda erinevatel harjutustel.  mis te kogenumad ütlete? suunto kelli paistetakse kiitvat? vöi oskate midagi muud soovitada? köik ettepankud oodatud!

6 thoughts on “pulsikell.

  1. Mul endal on must Polar FT40. Praeguseks 4aastat täis tiksunud ja töötab laitmatult! Aeg-ajalt vaatan netist ikka teisi kelli, huvi pärast. Ja seni on mu vaieldamatu lemmik Polar RCX3. Ilus, naiselik, valget värvi ja peenikese rihmaga – mis on spordikellade puhul üsna harudlane nähtus. Lisaks on ta ka tunduvalt õhem kui mu praegune.. kui rikkaks saan, ostan ära :)

    Suunto kohta pole ka midagi halba öelda. Paljud tuttavad kasutavad ja on rahul!

    • Aitäh nöu eest! :) Punase kella olen maha matnud juba, youtube videos oli jube plastmass. Eks kaalun ja mötlen, ehk leian miskit muud hoopis.

  2. Mina Suuntot ei ostaks. Endal on 4. aastat Suunto kell ja sellega on üksjagu probleeme olnud. Esimesel Suunto kellal said patareid iga paari nädala tagant tühjaks, viisin garantiisse ja sain uue kella ja uue pulsivöö asemele. Umbes aasta töötas korralikult, aga siis hakkas mõnikord alles poole trenni pealt pulssi lugema. Sama jama siiani. Arvasin, et on pataeride viga vb, aga vahetasin ära ja ikka sama jama.
    Teiste kogemuste järgi soovitaksin Garmin Forerunner 410. Samas see on võib-olla rohkem selline pikamaajooksjate kell. Ise olen sellele küll juba silma peale pannud. :D

  3. Heipa! Mina ka valisin ka endale paar kuud tagasi pulsikella ja otsustasin ka Polar FT40 kasuks- tundus, et selle hinna eest on kõik mis minu jaoks oluline olemas ja väga spetsiifilisi andmeid ma taga ei aja. Poes kuhu vaatama läksin oli aga FT40 otsas ja lõpuks müüja pakkus mulle FT7 sama hinnaga. Olen hetkel ülimalt rahul – kõik toimib laitmatult, on kergesti käsitletav ja menüü loogilise üles ehitusega. Suutsin isegi kogemata pulsianduri vöö koos selle jublakaga pesumasinasse panna – lasin kaks päeva kuivada – hoidsin hinge kinni ja proovisin kas töötab – töötas:)!
    Mulle olid varasemalt juba teised kollegid (st treenerid) Polarit lihtsuse tõttu soovitanud.
    Paar korda on käe peal natuke ebamugavasse asendisse jäänud, aga siis olen selle lihtsalt liiga tihkelt ümber randme pannud:)!
    Edu valiku tegemisel!

Lisa kommentaar

