trenni eetika.

okei, ma saan aru, et mönikord on trennist vaja ruttu kuhugi kiirustada. ma saan aru, et löunatrennist on kohe vaja tööle joosta ja enne veel ka dushi all ära käia. aga noo anna andeks, need 3-4 minutit, mis stretchi peale kuluvad, ei ole otsustavad, kas sa jöuad täna süüa vöi mitte. see eest vöiks möelda, et saalis on veel üks suur kamp inimesi, kes tahavad rahulikult venitada ja töesti vaikuses hinge tömmata. see kui keegi teine seal oma raskusi ja step-up lauaga kolistab samaaegselt ei ole just meeldiv.

mul on väga hea meel, et sa oled BP trennis mitu korda käinud ja tead, et peale teist jalgade lugu enam step-up lauda vaja pole. aga kannata, oota selle ära viimisega trenni löpuni kui köik ülejäänud seda teevad. seda vahepausi kasuta parem treeneri kuulamiseks ja  valmista end järgmiseks looks.

kui sul ikka on nii ülimalt kiire iga nädal, siis ära üldse mine sinna trenni –  tee jöusaalis midagi, kus sa saad aega oma arvamise järgi määrata. grupitrennis on aga treener, kes otsustab. kui trenn on graafikus 55 min, siis see ka on 55 minutit. sellega tuleb arvestada. miskitmoodi ei saa garanteerida, et kui sa oma raskuste ja kangiga seal pikali lamavate inimeste vahel jalutad, et see raskus ühel hetkel mönele pikalilamajale peale ei lenda. ja mis sa siis teed? piinlik? on küll jah. aga usu mind, sel pikalilamajal on ka valus.

see on lihtsalt austus, mingil määral ka kasvatus, et oodata need paar sekundit/minutit.

ma olen ise sellistes trennides käinud, kus treener noomib varem kolistajaid. ka sellistes, kus osalejad ise noomivad oma kaastreenijad. ka olen ise noomida saanud mitmeid aastaid tagasi kui veel treener polnud. ja usu mind, ma ei teeks seda kunagi enam uuesti. miskipärast ma aga ei taha olla treeneri asemel kasvataja ja pole kunagi olnud tahtmist oma osalejatele midagi sellises stiilis öelda. täna sain aga kurjaks. peale jalgade lugu lasin plaadil ise edasi mängida ja ilma, et midagi seletanud oleks, vaatasin “kolistajatele” otsa ja ütlesin, et mina olen juba “play” nuppu vajutanud. pole minu probleem, et teie teiselpool saali veel olete ning uueks looks valmis pole.

One thought on “trenni eetika.

  1. Väga tuttav arutelu ja mõttekäik… Meil on sama- vahel küll juhin sellele tunnis tähelepanu, aga üldiselt leidub alati neid, kes sellele vilistavad. Kõige hullem on kui trennis on inimene, kes annab küsimise peale käega märku, et ta pole seda uut kava veel teinud ja kui Sa siis loo vahepeal kenasti seletad, et mida järgmise loo ajal vaja läheb ja milleks valmis olla, siis tema mässab juba teiste eeskujul pingiga:)!

Lisa kommentaar

