öel treener.

eile öhtul BP andes oli ma öel. öel treener. taga reas olid kaks tüdrukut, kes esimest korda BP tegid. kui ma öieti mäletan, siis üks neist isegi küsis minu abi enne trenni algust. kui olime umbes poole peal oma trenniga, siis nägin, et keset trenni oli tüdrukud lihtsalt seisma jäänud ning jaks oli otsas. no juhtub, loomulikult. puhka, aga tee edasi. selle asemel hakkasid aga tüdrukud rääkima omavahel ning nägin ühe neiu liigutust käega “bla-bla-bla”. noh see liigutus ühe käe sörmedega:

blah-blah_1995

ma nöustun, ma vöin treenerina töesti palju rääkida, aga minu pideval rääkimisel just selles keskuses on ka äkki pöhjus? tehnika on ju alla igasguse arvestuse ja mina kui treenerina tunnen vastutust, et seda parandada. selle asemel, et seal omavahel lobiseda ja treenerit tema silme all kommenteerida, kuula ja tee kaasa.

aastatega olen aga nahka kogunud ning ega minagi öelutsemata ei saanud jätta. trenni löpus kui olime just stretch osaga valmis saanud siis räägin alati lühidalt, et oluline on peale trenni süüa ja juua jne. seekord aga vaatasin konkreetselt “blabla” tüdrukule silma ja ütlesin ainult ühe lause:

“Och om ni har frågor eller synpunkter så finns jag här efter passets slut!”

“Ja kui teil on küsimusi vöi ettepanekuid(rootsi keeles rohkem kui arvamusavaldus), siis olen ma peale trenni löppu siin!”

ma olen suhteliselt kindel, et tüdruk sai aru. ta olek oli igatahes väga ebamugav. vöibolla oli see lihtsalt, et ma sundisin teda endaga silmkontaktis olema, vöi oli tal siis lihtsalt piinlik. loomulikult, et treenerit vöib kommenteerida ja arvustada, aga ära tee seda keset trenni tema silma all. eriti veel kui sa ise trennist mitte midagi ei tea.

Lisa kommentaar

