ratta seljas reede.

uhh, tänased trennid üle elatud. praeguse seisuga. pölvega on ju see jama, et trenni ajal valu ei tee, aga paar tundi hiljem kui natuke rahu saanud, siis tuleb paistetus ja valu. tean, et oleksin tänased spin/core x 2 pidanud vahele jätma, teist trenni tahtsingi ära jätta, aga kui ülemus käsib siis on minek.

hommik algas löbusalt marabous kell 07, edasi samm IF kindlustusse kell 11.30, kus ma polnud käinud juba väga ammu. spinningsaal oli täis rahvast, üks osaleja astub sisse:

“Oi, nüüd ma hakkasin kartma!”

saal naerab.

“Mida sa kardad, ära karda, tule siia esiritta, siin on kindel ja turvaline.”

“Einoh, ma tean sind küll, ma olen sinu trennis varem käinud. See on just see, mida ma kardan!”

WP_001272

ma olen viimasel ajal nii ära hellitatud ägedate osalejatega. nii mitmed ilusad kommentaarid ja naljaviskamised. kui inimene ütleb, et ta minu pärast end hommikul kell 6 üles ajab ja trenni tuleb, siis vötab ikka natuke soojaks küll. ma pean kuidagi end maa peale tagasi tooma ja reaalselt mötlema, et oskaksin igat ilusat komplimenti rohkem hinnata.

Lisa kommentaar

