heaks kiidetud.

lesmills on oma reeglite ja ideedega eriliselt andekaks muutunud. taktist olin ma väljas ka teise video sisse saatmisel (ei mina möista mismoodi, sest nii tegime koolitusel powerpressi kaks päeva), lisaks pandi veel juurde, et deadliftil ei tohi minna madalamale kui pölvede juurde ja siis uuesti üles tagasi. koolitusel tuli meil see just jutuks, et BP on see reegel, aga GRITis vöib minna sügavamale. normaalne eks. ütleme üht ja teeme teist. vastuseks miks ma kaks lugu ühe asemel pidin filmima tuli üks köige geniaalsem lause:“Jah, me oleme oma reegleid muutnud ja paar kuud tagasi otsustasime, et köik peavad kaks lugu filmima. Kui sul on aga täiesti vöimatu kahte lugu filmida, siis saad sa minult OK ka ühe looga!”  loomulikult on mul täiesti vöimatu kahte filmida. niimoodi ei muudeta reegleid ilma osalisetele teavitamata. lihtsalt kahju on, et mul selline negatiivne kogemus GRIT koolitusega seoses tekkis. mulle väga meeldib LesMills ja nende trennid, eriti just GRIT trenn, aga inimesed vöiks miskitmoodi omavahel suhelda ja süsteemid paika panna.

aiman juba praegu ette, et litsentsi saamisega hakkab nalja tulema. ime on kui mulle seda üldse antakse peale oma hääle töstmist ja vingumist. igatahes saan kolm kuud nüüd rahulikult trenni anda, ja eks siis näeb, mis sellest GRITist saab.

Lisa kommentaar

