suur pikk vorstikujuline pall.

eelmisel nädalavahetusel käisime kirbuturul. mina olin röömust segane kui sain 10 krooni eest endale pilates palli. arvasin end saavat, et täpne olla. täna pumpasin täis ja sain väikese üllatuse osaliseks. pallist oli nagu asi kaugel, tegu on rohkem pika täispuhutud vorstiga! haha! nalja kui palju. googlasin ja uurisin, sest mina sellist asja pole varem näinud, aga targemaks ma pole saanud. testisin siis korra köige tavalisemat “plank” harjutust teha. ohh sa mu meie! küünarnukkidel veel kuidagi seisab, aga käte peal! 5 sekundiga vötab totaalselt läbi ju! vorsti kujuline pall pole kohe üldse sama stabiilne kui ümmargune. saab pönev olema uut mänguasja avastada!

Lisa kommentaar

