panin pange.

üks päev önnestus mul end piinliku olukorda panna päris mitu korda. kui 64 osalejat mind jöllitasid ja mina umbes 5 korda jutujärje ära kaotasin, siis tuleb enda kulul natuke nalja teha. päästsin end olukorrast lausega :“Ja nüüd vötame köik algusest uuesti! Tere tulemast ringtrenni, minu nimi on… “ Ja rahvas naeris. asi seegi. mönikord lihtsalt juhtub, on piinlik, on.

smiley

öhtul läksin südamerahus fitness keskuses ühe naise juurde juttu rääkima, keda ma pidasin meie treeneriks. röhk sönal pidasin. kuna just too treener rootsi keelt ei räägi, alustasin jutujärge ka inglise keeles. “Hey, do you remember me?I´m also an instructor here.” ja kui naine mind väga lolli pilguga vaatab ja vastab “Oh,hehhh, are you?”, siis saan aru, et ma olen pange pannud. tegu polnud kohe üldse mitte meie treeneriga. naerda saime mölemad ja naine lubas ka mu trenni tulla. turundus missugune!

 

Lisa kommentaar

