minu bodypump 85 totaalseilt lemmiklugu! nii suvine ja vötab jala tatsuma koheselt.

4 thoughts on “

  1. Kas Sinult võib küsida ka antud loo core notside lehe pilti:)? St meile siin eestis jõuab kõik alati oluliselt hiljem ja suur boonus oleks sellega juba eelnevalt tööd teha…

    • just see lugu on triceps…ma ei usu,et siia päris üles panna tohin, aga mailile vöin vast ikka saata. samas ei tea, kas sellest tolku on, sest lesmillsil on ju köik lood coverid ning tihtipeale ülesehitus ka teine.

      • Oleksin tänulik, kui saadad (äkki siis julgen juba piitsepsi loo ka küsida) – katlinkodus@gmail.com:)! Õige muusika on olemas – Rootsi saatis varu plaadid klubidesse seekord juba väga ära. Ja osade lugude koreograafia olen juba youtubist saanud. Igaljuhul tervitused – olen ise ka kunagi stokis elanud ja sarnaselt Sulle avastasin ka just seal enda jaoks BodyPump tunni.

      • Hakkasin just vihikut otsima aga avastasin, et olen terve oma komplekti kuhugi mönda keskusesse jätnud. Loodetavasti leian täna öhtuks üles, et siis homme hommikupoolikul saan saata :)

Lisa kommentaar

