trennist deidile?

eilne päev oli treenerimaailmas suhteliselt kirju. kui löunatrennis politseijuhtide juures kutsuti mind dringile/deidile (täiesti tösiselt), siis fitness keskuses oli mul BP trennis umbes 70 aastane naisterahvas, kes oma elus esimest korda otsustas grupitrenni tulla.

muidugi on mul hea meel, et ta grupitrenni testida tahab, aga olgem ausad, sellises vanuses vöibolla ei alustaks just bodypumpist. ja ma tahtsin teda aidata köikvöimalikel moel, et see elamus talle ainult positiivne oleks, aga see juhtum näis lootusetu. tempo on kiire, harjutused keerulised, seal pole midagi imestada, et asjad päris nii ei lähe kuis tahaks. tehnikast polnud ju mötet rääkidagi. ma üritasin alguses, ma töesti üritasin, aga mingil hetkel sain aru, et sel pole mötet. kahjuks.

pean aga tunnistama, et minu avalik saladus on Celsius. trenni anda ilma selleta oleks nagu teine inimene. aga ma olen tubli ja üritan end vöörustada. vahelduva eduga. WP_001193

2 thoughts on “trennist deidile?

  1. Oeh ma pole suutnud/söendanud seda Celsiust veel ligi krabada jõusaalist. Lihtsalt see kofeiinisisaldus hirmutab. Mõtlen et miks mul seda vaja on. Aga ikkagi tahaks proovida kuigi kardan et päraat on ilma raskem. Muide seda müüakse vaid Usas, Kariibidel ja Rootsis!

    • Tavalise trenni jaoks ma ka seda ei joo, aga kui ise pean saali ees olema, siis annab see imeenergiat. Ja seda imeenergiat peab treeneri olema :) Ses suhtes, et kui mina esimest korda proovisin ei saanud midagi aru (ja ma polnud kohvi joonud umbes 10 aastat sel ajal!), aga umbes kolmas kord tundsin möju :)

Lisa kommentaar

