bp vs sünnitamine?!

eile andsin marabous bodypump trenni neljale inimesele. see oli üks löbusaimaid trenne üle väga pika aja! kolm neist olid algajad ning nende usaldus ja austus minu vastu kuna ma tean, mida teen, oli röömutekitav. kui inimene küsib su käest soovitust ja kuulab sind, ja vötab sind ka kuulda! “ei mina olen nörk, ei neid suuri raskusi ma küll ei jaksa. aga okei, sa tead, mida räägid, ma usaldan sind!” ja nii need raskused peale läksid, ja jalgade lugu sai ilusti tehtud! treenerina on lust näha kui inimene ületab oma piire. ja see seltskond oli lihtsalt nii äge, nad viskavad kogu aeg omavahel nalja, söbralikud, norivad; lihtsalt super oli neid treenida, sest nad olid seal röömuga. eriti vahva oli aga kommentaar peale biceps lugu, mis poolkarjudes tuli:

“See oli ju hullem kui lapsi sünnitada! Ja mul on kolm poega!”

traning.bodypumptäpselt nii ongi!

Lisa kommentaar

