torkas silma.

ma olen trenni tehes tehnika kallal päris köva vinguja, eriti bodypumpis. tehnika lihtsalt on a ja o köige juures kui sa oma trenniga midagi saavutada tahad. reede öhtul bp kvartalikoolitusel olles torkis mu silma päris palju inimesi, kelle tehnika soovida oleks andnud. aga mis selle asja juures enim häiriv oli, oli asjaolu, et seal olevatest kohaolijatest olid köik ju ise treenerid! ja treenerina peab sul olema 98% öige tehnika, keegi ju pole perfektne. aga sa pead olema lähedal sellele! ja kui bp treener ise vötab liiga rasked raskused (sealjuures raskused kaasavöetud paberi peal kirjas!??!) ja sellega oma tehnika lihtsalt kohutavaks teeb, siis on miskit väga mäda. ja sealjuures köige lihtsamad pöhiasjad, millel tehnika totaalselt kaob! seekord vaatasin küll ringi ja lihtsalt imestasin, et kas treeneritel endil töesti mingeid teadmisi pole? see viis aga selleni, et just sel koolitusel olin önneks peegli körval ja kontrollisin iseenda tehnikat väga korralikult. aja möödudes ei tohi laisaks muutuda! suhtumine, et mul litsents olemas, ma oskan küll, on enesepetmine.

bp

lesmills vöiks uue reegli teha… oled olnud treener aasta, kaks, viis jne. siis pead filmima oma trenni ja selle neile saatma. mina aga mötlen vaikselt Bodypump ATM koolitusest.

4 thoughts on “torkas silma.

  1. 100% nōus. Olen ka viimases 7 kuud läinud kaasa siin trennimoega ja jousaalis on palju neid kes ilgete raskustega kōiguvad ja punnitavad seekuures tehnikat absoluutsekt kontrollimata. Aja raisk ma ytlen!:)

  2. Kui lihtsalt Les Mills litsentsi annab? Ma ise ei ole õnneks sattunud ühegi treeneri trenni kes teeks halva tehnikaga ning loodan et ei satu ka kunagi.

    • Nad on vist natukene karmimaks läinud nagu olen kuulnud, aga endal kogemust pole. Eks näeb, mismoodi Grit litsentsi kätte saan, kui üldse saan.
      Eks see oleneb ka, mis tehnikat vaadata, olen ise BP andnud 3-4 aastat ja iga pisiasi torgib silma :)

Lisa kommentaar

