muutus!

see tunne kui sa trenni asendama lähed ja inimesed ei tea, et asendaja tuleb. ikka on pettunuid, et tavatreener kohal pole; tean seda omast käest kui varasemalt ise osaleja olin. mitmeid kordi olin valmis saalist ära köndima, aga noh, nii ebaviisakas ka olla ei taha.

olen laupäeva hommikust BP trenni juba mitu korda asendanud ning tunnen inimesi vaikselt juba nägupidi. seltskond on tublid trennitegijad, oskavad tehnikat ja tugevad. aga ka nöudlikud treeneri suhtes! saali esireas on alati üks naine, kes näeb surmtösine välja. ta teretab harva ja alati on mul tunne, et ta ei salli mu trenne silmaotsaski. aga ju ei taha temagi nii ebaviisakas olla, et ukse peal ringi keerata.

aga teate mis! see tunne kui sa temaga trenni ajal nalja üritad visata… ja ta sellele reageerib!  ta naerab ja ta tuleb sinuga väga söbralikult peale trenni rääkima! noo lihtsalt super! et saada inimese barjäärist läbi ja temaga niiöelda sina-söbraks hakata, on möndade osalejatega väga raske, ning tema oli üks neist! hea algus laupäevale.

imgLesMills-Welcome-to-the-front-line

Lisa kommentaar

