nagu seinale räägiks.

ühel ja sama päeval antud trennid vöivad teineteisest niivörd palju erineda, et öhtuks on aju omadega täiesti tühi. kui politseinike juures hakkan ma juba nägusid ära tundma, siis Fitness24Sevenis on enamjaolt igakord uued näod. olen varem maininud, et Fitnessis on löbus trenne anda, kuna köik on algajad ning keegi midagi ei oska, siis eile söin oma sönu.

löbust hakkab asi kaugenema. on inimesi, kes koheselt sinu tehnikaöpetustele reageerivad, ja on lausa lust vaadata, kuidas trenn paraneb ja inimene öige muskligrupi üles leiab. aga on ka vastandeid… sa vaatad inimesele silma, tema vaatab sulle silma, sa ütled talle ühte ja sama asja KOLM KORDA JÄRJEST, ja ta ei muuda mitte midagi. valus on vaadata, mismoodi see trenn tema jaoks välja näeb, mis hoiak, mis tehnika, keha lendab viies suunas. löpuks lihtsalt muu ei aita kui osalejat söna otseses möttes ignoreerida. no ma ei taha selline treener olla, aga mul on 34 teist inimest veel saalis. ja neist 34st teisest inimesest pole 33 varem bodypumpi teinud.

ja no töesti, teha squatse 2,5kg kaaluva kangiga? deadlifti 2,5 kg kangiga? ma seletan sulle 43 korda, et liiga kerge kang möjutab tehnikat, sa ei leia öigeid lihaseid üles. aga täiesti seinale rääkimine.

loomulikult on osalejaid, kes koheselt kuulavad ja köik on super! aga lihtsalt, eile oli küll tunne, et anna vöi alla. aga ma ei taha olla treener, kes laseb ühte sama joru iga trenn, ma tahan olla isiklik ja inimesi aidata. siiski läheb kuskilt piir. kui sa minu abi ei taha vastu vötta, siis mina ei aita ka enam.

minu nöuanne – kui treener sulle otsa vaatab ja midagi ütleb, siis kuula ja tee järgi. 

irriterad

2 thoughts on “nagu seinale räägiks.

  1. Trenni ajal mööda saali ringi liikumine käib vist millsi kontseptsiooni vastu? See oleks vist ainus asi, mis aitaks – ma olen ka treenijana saalis ringi vaadanud ja kurvastanud, kuidas inimesed lihtsalt ei saa aru, et kommentaarid käivad nende kohta…

    • Täpselt nii, LesMillsi reeglitele vastaselt ei tohi sa kunagi oma koha pealt liikuda. Möistan seda ka, sest täiesti uued trennilised kaotavad kohe end ära kui treener lava ees köike ette ei näita, seda ju näha ka lamavatest lugudest kui pilku kogu aeg treeneri peal hoida ei saa.
      Me aga plaanime teiste treeneritega tehnika-trenne teha, oleme mitmekesi siis üks annab saali ees trenni, teised käivad samal ajal ringi ja parandavad inimeste tehnikat. Ehk saab mingit tolkugi:)

Lisa kommentaar

