kiire kolmapäev.

WP_001157trotsin talve ja seljas on lühike jope. aitab küll sellest lumest juba! siin maal käivad köik mustades ja tumedates riietes, mina kaasaarvatud. erandiga mu erksinine trennijope – tähelepanu saab kuhjaga ja pole ka erand kui inimesed lausa naeratavad!

tänane plaan on politseinike trennis nii palju kui vöimalik kaasa teha, sest enda trennitegemise jaoks aega pole, öhtul läheb lennuk tallinna. pögenen paariks päevaks oma vanemate koju ja ignoreerin fakti, et köik vastupidiselt mu tahtmistele läheb. muideks, mul on uus reegel. igakord peale jöusaali trenni löpetan treeningu 50 burpee´ga. surmalähedane tunne, süda peksab, hingata ei saa, aga ära teeb. burpees on üks öudusunenägu, mille nimel lihtsalt tuleb pingutada.

2 thoughts on “kiire kolmapäev.

  1. Väga sheff! On jah mustas enamus, miks see nii on? Olen isegi sellega kaasa läinud :) Tahsin hoopis kysida mis liini pidi Tallinna? Ma pole veel lennukiga jõudnud aga mõtlesin kui väga hull pole võiks proovida Flybe või Ryan?

    • Must on turvaline värv:)
      Kuule ma seekord lendasin Estonian Ari´ga, Ryanair praegu ei söida, hakkab vist aprillist lendama jälle. Olen korra Ryaniga lennanud ja mitte midagi halba pole öelda, vastupidi lennuk väga uus ja puhas, kohal ka öigeaegselt. Flybe´ga lennanud pole, pluss muidugi, et Brommast läheb, aga isiklike kogemusi pole. Kui pileteid vaatasin siis Flybe paneb pagasiga lennates hinda otsa, nii et tuleb SASiga samaväärdne hind. :)

Lisa kommentaar

