pole just köige romantilisem pilt.

WP_001170

olen bp andnud üle kolme aasta, mönikord max paari nädalane paus sisse. selle lisaks umbes poolteist aastat niisama osalejana. viimase aasta jooksul on aga tekkinud esimene kahjustus, kaela peal ära höörutud nahk. löbusalt mönus ikka. kui jöulude ajal trennide andmisest pausi olin vötnud, siis kadus asjandus kaelalt ära, kartsin ju,  et vöib millegi muuga tegu olla. aga ei, peale esimest BP trenni peale pausi oli kohe punane laik tagasi, nüüd juba aga nahk täitsa maas. no kohe ei teagi, mida teha. suure plaastriga trenni andma?!

 

2 thoughts on “pole just köige romantilisem pilt.

    • Olen sellelegi ise ka möelnud aga probleem on selles, et ma ei taha seda rätikut terve trenni ajal seal hoida, ning lihtsalt enne squats loo ajal seda sinna sättima kuidagimoodi hakata, vötab aega. Kuna ma pean aga klassi ees olema ja seletama/näitama, siis mul seda extra aega lihtsalt pole. Proovin täna kangi kuidagi teistmoodi hoida.

Lisa kommentaar

