teistsugune keskus.

mulle meeldib mu uues keskuses trenne anda, isegi kui seal veel tehnika korras pole ning palju asju veel arendamist nöuavad. seltskond selles keskuses on hoopis teine. kuna oleme väga odava hinnaklassiga jöusaalikett, siis on seal väga palju noori. keskmine vanus minu BP trennides on siiani olnud max 22, möni vanem inimene sinna sekka. erinevus on aga selles, et köik osalejad vaatavad sinule ülespoole kui treenerile, sest sina oskad, nemad mitte. ja nad ei ürita midagi muud teeselda! vanemate osalejatega on tihtipeale situatsioone kui nad sind vaatavad, aga ei kuula – “ma olen seda trenni varem ka teinud, oskan köike perfektselt” suhtumine. seal on aga noored väga aktiivsed köiki su sönu kuulda vötma ja nad tahavad seda teha. isegi kui tehnika on veel alla igasuguse arvestuse, siis nad on huvitatud ja pingutavad, et paremaks saaada. see on äge. treenerina tunned end vajatuna ja sind austatakse teisel määral.

Body pump

Lisa kommentaar

