instrueerimisest puhkus.

eelime kuu mainisin, et olen terve jaanuarikuu endale trennidest vabaks vötnud. löpetasin actic keskuses detsembriga ning uues keskuses on esimene trenn 28 jaanuar. sinna vahepeal olen alles jätnud ainult ühe circuit trenni politseinike juures. ausalt öeldes mulle täitsa meeldib selline ülesehitus mu elust, mul on aega iseendale trenni teha, mul on aega öppida! , ja ma tulen enamjaolt täitsa normaalsel kellaajal koju. köik, millega ma eriti viimasel ajal harjunud polnud. see löbu saab aga varsti otsa ning trenniandmine alaku. usun, et see ajastus on perfektne, kuu aega instrueerimisest puhata kui kolm aastat olla kogu aeg ilma pausita trenne anda, on väga vajalik. iga treener vajab sellist pausi, et koguda energiat, inspiratsiooni ja jaksu.

WP_000994

nüüd aga politseinike juurde ja sealt kooli, et järjekordeks eksamiks öppida. neljapäeva öhtuks on üks mu hullemaid perioode möödas . kui ainult seeviimane eksam läheks nii kuis vaja.

 

Lisa kommentaar

