pole sönu.

täna hommikul ärgtes oli tuju ja energia astmes -50! absoluutselt polnud tahtmist minna oma reedest lemmiktrenni andma. kuidagi ma end siiski kohale venitasin ning hiljem olin väga önnelik, et selle kohale veinimisega hakkama sain!

olen varem rääkinud, et reedene circuit trenn on kui üks suur  iganädalane trennikonvent. eks loomulikult oleneb selle tase ka nädalast, möni nädal meeletu energia osalejatelt, möni nädal vähem meeletu. täna oli üks nendest eriti hulludest kordadest! see seltskond on nii sönumseletamatult tugev, energiline ja ergutav, et teiselpool seina jäävad inimesed seisma ja jöllitama, minul tekivad külmavärinad, osalejad karjuvad, pörand on higist märg… see  tunne olla seal keskel treenerina on sönumseletamatu.

varem olen üles vötnud teemat, et sellele päevale, mil nendega viimast trenni teen, ei taha möeldagi. nüüd aga asjalood nii, et varsti on aeg selleks viimaseks trenniks. minu köige paremad ja ägedamad!

nüüd vötan aga nädalavahetuse! homme eesti juuksurisse:)

Lisa kommentaar

